2006 yılında akaryakıt dağıtım sektörüne ’Tüketicinin hem aracına hem de cebine iyi bakmak’ mottosu ile giren Kadoil, bugün 400’ü aşkın istasyonu ile 90 ana dağıtım şirketinin yer aldığı sektörde ilk 10 şirket içerisinde olmanın haklı gururunu yaşıyor.
2006 yılında akaryakıt dağıtım sektörüne ‘Tüketicinin hem aracına hem de cebine iyi bakmak’ mottosu ile giren Kadoil, bugün 400’ü aşkın istasyonu ile 90 ana dağıtım şirketinin yer aldığı sektörde ilk 10 şirket içerisinde olmanın haklı gururunu yaşıyor.
10.yılını kutladığı bu yıl,Kadoil her geçen gün artan istasyon sayısı ve hizmet kalitesi ile yabancı şirketlerin ayrılmaya başladığı sektörde parlamaya devam ederek kurumsal kimliğinde değişikliğe gidiyor. Görsel kimliği daha etkili bir hale getirmek isteyen marka, istasyonların kesit, renk ve tasarım detaylarını yeniliyor. İlk uygulamaları Antalya Aspendos, Ankara Çankaya ve İstanbul Sancaktepe istasyonlarında gerçekleştirdi.
YENİ İMAJ YENİ KİMLİK
Yeni kurumsal kimliği ile istasyonlarını Türkiye geneline yayan Kadoil, istasyon ağı kimliğini daha çağdaş bir hale getirerek, markanın içinde barındırdığı “Hem araca hem de tüketiciye iyi hizmet”mottosunu daha verimli biçimde hayata geçirmeyi planlamaktadır. Şehir merkezlerinde sıkça karşımıza çıkan istasyonları daha aydınlık, ferah bir hale getirerek tüketiciler için de kullanım kolaylığı sağlamaktır. Yeni dizaynına ek olarak istasyonlarda tüketicilerin hayat standartlarını yükseltecek, hız dünyasında kolaylıklar sağlayacak projeleri de hayata geçirmeye hazırlanıyor. Yeni kurumsal kimlikte alışagelmişkurumsalların dışında ‘dalga’ formu kullanıldı. Dalga hareketi tüketicilere pozitif enerji yayma amacı ile dizayn edilirken, kanopi alınlarındaki aydınlatmalar arttırılarak beyaz ağırlıklı bir tasarım tercih edildi. Tüm değişikliklerin tek amacı tüketicinin mutlu, pozitif ve güvenli hissederek akaryakıtını alıp ayrılmasıdır. Kadoil Genel Müdürü Çağdaş Demirağ, “Petrol ve akaryakıt sektöründe köklü değişimler yaşanıyor. Yerli şirketlerin güçlendiği, yabancı şirketlerin pazardan ayrıldığı bir dönemde Kadoil 10 yıldır tüketicilerin zihninde haklı bir yer edinmiş durumda. Kadoil aynı ürün ve hizmeti tüketiciler ile daha uygun fiyatlar ile buluşturan bir marka. Petrol fiyatlarında ki dengesizlik ve finansal global krize rağmen yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Türkiye de kanunlar tarafından belirlenmiş tek tip Motorin, Benzin ve LPG var. Tüm markalar isim değişiklikleri yapsalar da aynı ürünü hizmeti sunuyor.10.yılımızda bu değişimde çıkış noktamız müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçları oldu. Müşterilerimiz değişen teknoloji ve hayat standartları sebebi ile bizden yenilenme, modernleşme ve değişiklik talep ettiler. Değerlerimizden, tüketicilerin güvendiği markamızdan taviz vermeden farklı tasarımsal oynamalar, renk kullanımları ve LED sistemlerinin uygulamaları ile Türkiye’de benzeri olmayan bir tasarıma imza attık. Yeni tasarımımızda tamamen tüketicilerin mutluluğu ve onlara pozitif enerji vermeyi hedefledik. İstasyonlarımızda geçirdikleri zaman içerisinde kendilerini temiz, ferah ve güzel bir ortamda misafirimiz olarak hissetmeleri için çalışıyoruz. Kadoil akaryakıt sektörünün en hızlı büyüyen şirketi. Görsel kimliğimizi daha iyi bir hale getirmek büyüme stratejimizin temelini oluşturmaktadır. 2016 yılında yeni açacağımız 60 istasyonu, 2018 sonuna kadar da tüm istasyonlarımızı yenilemeyi hedefliyoruz. Bu yenileme bizi başarıya götüren enerjimizi yansıtır niteliktedir” dedi.